Vi tittar på utebio i Rålambshovsparken. Det är en välbesökt och mysig tradition i Rålis. Filmen visas på stor skärm utomhus. Vilken film det blir har inte kommit ut än. Filmen börjar kl 21. Samling vid Rålambshovsparken, adress Smedsuddsvägen 6. Busshållplats Västerbroplan. Det bjuds på snacks typ popcorn & chips samt dryck. Ta med picknickfilten!
Anmälan till fannyjohannaholm@gmail.com
eller via anmälan här!
Obs! Kansliet har stängt under juli månad, så anmälan direkt till Johanna Holm.
OCD‑föreningen Stockholms län